facebook

Via Facebook onderhoud ik meestal mijn contacten met de textielwereld.  Daar plaats ik ook wel eens werk waar ik mee bezig ben , maar nog niet af is. Dit om te laten zien dat er heel veel tijd nodig is om een werk naar tevredenheid te krijgen. Het werk dat ik aan het maken ben voor de wedstrijd van de Nederlandse Portretkunst heb ik ‘bewerkt’ op FB gezet, omdat  ik er geen goede foto’s van kon maken.